Skrollaa alas
en
fi

NÄMÄ SAA HYMYILEMÄÄN NYT

21 maaliskuun, 2018
Janne Naakka (4)

☺ Olen keittänyt kahvia 9 -vuotiaasta saakka, sillä viikonloppuisin minulla oli tapana keittää kahvia äidilleni ja laittaa aamupala nätisti esille, jotta hän pystyi heräämään valmiiseen aamupalapöytään. Kotona asuessani tein sen vain, koska se oli hauskaa ja minulla ei ollut aamun lastenohjelmien jälkeen mitään tehtävää, mutta näin jälkikäteen ajateltuna täytyy todelta, että olen ollut aika ihana lapsi, vaikka itse sanonkin. Pointti tässä nyt kuitenkin oli se, että olen keittänyt kahvia 14 vuotta ja tänä aamuna minusta tuntui ensimmäistä kertaa, että olen oppinut vihdoin tuon maagisen kahvihöystöjen ja veden oikean suhteen. Kahvini oli täydellistä!

☺ Jo vuoden minua on häirinnyt kasvoissani eräs asia ja vihdoin tuli sopiva sauma toimenpiteelle sen operoimiseksi. Tämä on ollut myös yksi syy siihen miksi en ole voinut kuvata videoita, sillä veikkaan että teidän huomionne olisi siirtynyt muihin asioihin kuin siihen, mistä videolla olisin puhunut. Tästä toimenpiteestä on tulossa myöhemmin oma postauksensa.

☺ Olen tänään kulkenut koko päivän suu virneessä, koska eilinen reissu Köpikseen Tommy Hilfigerin kanssa oli ihan mielettömän hauska. Meitä oli koossa kivan sekalainen sakki, joten oli kiva päästä tutustumaan paremmin mukaviin tyyppeihin, joita on nähnyt aiemmin vain ohimennen eri tilaisuuksissa.

☺ Samaisella reissulla jäi ylimääräisä aikaa ja ryntäsinkin ensimmäisenä Sephoraan minkä jaloistani pääsin. Mun nimittäin oli saatava Benefitiltä uusi gimme brow volumizing eyebrow gel, sillä edellinen on vedellyt jo viimeisiään. Käytän sitä nimittäin lähes päivittäin kulmiin ja myös ripsiin, joihin se tuo todella luonnollisesti hieman sävyä, paksuutta ja pituutta.

Janne Naakka (3)

☺ Lucky. Tuota rakkaan karvapalleron touhuamista seuratessa ei voi olla hymyilemättä.

☺ Tilasin kuntopyörän ja sain vihdoin sen kotiin saakka! Tilasin tosiaan Gofitness.fi verkkokaupasta kuntopyörän, jonka toimitusajaksi luvattiin 10-12 päivää. Noin kuukausi pyörän tilaamisen jälkeen pyörästä ei ollut kuulunut vieläkään mitään, joten laitoin heille viestiä. Vastaukseksi sain:

”Hei!
Pahoittelen kovasti, mutta tukkurimme ilmoitti vasta viime viikolla että kyseistä pyörämallia ei enää ole saatavilla.
Miten haluat tehdä, laitetaanko jokin toinen malli tilalle?”

He olivat saaneet tiedon jo edellisellä viikolla tuotteen loppumisesta, mutta eivät sitten olleet ilmeisesti aatelleet ilmotella asiakkaalle mitään (edes tuotteen ollessa jo reilusti myöhässä) ennen kuin asiakas itse ottaa yhteyttä… Vaihdoin kuntopyörän mallin toiseen ja onneksi sitä ei tarvinnut odottaa kuukautta. Välillä mä ja (lähipiirini) miettii, että olenko se vain mä joka vetää puoleensa näitä huonoja asiakaspalvelutilanteita vai onko verkkokauppojen asiakaspalvelu todella näin huonolla mallilla Suomessa. Olen kuitenkin iloinen, että tuossa vieressäni tuo kuntopyörä möllöttää ja ehkä se helpottaa tulevaisuudessa päivittäisen liikunnan saamista hektisen arjen keskellä.

☺ Sain juuri viestin puhelimeeni, että eräs hartaasti odottama pakettini on saapunut postiin. Luettuani viestin kirjaimellisesti kiljahdin niin kovaa, että Lucky säikähti ja veti korvat luimuun. Suuntaankin nyt seuraavaksi postiin vielä kun se on hetken aikaa auki!

Janne Naakka (5)

24 kommenttia

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *