…pääsin laskettelemaan, sillä kuten eilen jo kertoilin niin olin Himoksella viime viikonloppuna. Lähdin tuonne mökkireissulle mun perheen kanssa ja onneksi Valtsukin oli jo tervehtynyt sen verran, että pääsi mukaan. Valtteri ei kuitenkaan uskaltautunut vielä rinteeseen köhänsä takia, mutta meikäläinen hyppäsi suksien päälle, vaikka vähän jännittikin. En ollut lasketellut lähes viiteen vuoteen, mutta pikku harjottelun jälkeen se alkoi sujua, enkä lentänyt kuin kerran mukkelismakkelis. Tuo itse laskettellu ei oikeastaan ollut se mitä jännitin vaan ne hissithän tossa koko hommassa on se pelottavin juttu. Tällä kertaa en kuitenkaan lentänyt siinä persuksilleni, vaikka yleensä oon ollut aika hyvä sähläämään niissä… 😀
Meillä oli tosi kiva kolmikerroksinen mökki ja kuten parveke kuvista näkee niin saatiinpa se vielä melko hyvältä paikkaa. Oli ihan hurjan kiva viikonloppu lasketellen, syöden hyvin, pelaten lautapelejä, herkutellen, saunoten ja ottaen vain aivan rennosti. Mulla on nimittäin yleensä ollut lomilla paha tapa kuitenkin jossain välissä kaivaa se tietokone laukusta, mutta tällä kertaa se pysyi visusti piilossa. Vaikka oli super kiva viikonloppu Himoksella, sekä viikko Oulussa niin oli ihana palata sunnuntai iltana tänne omaan kotiin. 🙂


















Ihana tunnelma näissä kuvissa! <3
Kyllä kelpais! Rakastan lasketteluu, mutta paras laskettelu paikka missä oon käyny on Vuokatti ski. Siellä pisimmät rinteet tosiaan ties olevansa pitkiä!!:)
Oi ihania kuvia 🙂 Tuli jotenkin tosi hyvä fiilis näistä kuvista ja ylipäätänsä tästä postauksesta! Ite en harrasta laskettelua eikä kukaan meidän perheestä, joten en oo tommosella laskettelureissulla ikinä käynyt. Tuli tosta hissisähläysjutusta mieleen, että tosi monet ketkä laskettelee, kertoo aina niitä hauskoja hissijuttuja. Niin olisko sulla kertoa jotain hassunhauskoja kokemuksia? Ois nimittäin tosi kiva lukea, jos sulla semmosia olis 😀 Meinaan ne on yleensä tosi hauskoja juttuja 🙂
Kiitos paljon Sofia, kiva että se välittyy sinne ruutujen taa! 🙂
Enpä oo tainnu koskaan käydä siellä, mutta ehkä ens talvena täytyy mennä käväseen. Mä kun olen enemmän pidempien rinteiden laskia 🙂
Niin muksaa kuulla Aino, että fiilis välitty sinne! Haha no mulle ei onneksi mitään sen nolompaa oo käyny, kun että hissi pysäytetty sillon kun olen tippunut sen kyydistä ja kelkat tullu noutamaan mua sieltä sitten 😀
Ihania kuvia taas kerran! 🙂 rupes nii tekeen mieli itekin mennä laskettelemaan, vaikka en pahemmin ookaan lasketellu 😀
Kiitosta kovasti Sofia! 🙂
Kivoja kuvia! Saatkos sä tuolta kellomerkiltä jotain korvauksia aina kun kello vilahtaa jossain kuvassa? Mietin vaan kun tuo kello on jotenkin aivan ylikorostuneen esillä joka paikassa. Ei siis pelkästään täällä, vaan monissa muissakin blogeissa.
Ajattelin vaan, että on mielenkiintoinen markkinointistrategia istuttaa kello jokaisen suosikkibloggarin ranteeseen, jolloin markkinointi on lähes ilmaista. 😀
Kiitos paljon, kiva että tykkäsit kuvista! <3 Teen toisinaan yhteistyötä Daniel Wellingtonin kanssa, jolloin teen kellosta postauksen palkkiota vastaan. Kuten aina niin teen yhteistyötä vaan sellasten merkkien kanssa, jotka oikeesti mua kiinnostaa ja näin ollen oon niin tykästyny tähän kellon, että se päätyy mun ranteeseen lähes päivittäin ja näin sitten myös kuvien muodossa tänne blogiin 😀 Huomasin itekki, että se on näkyny täällä niin paljon että varmasti joku jo aattelee että mun on pakko esitellä sitä joka postauksessa :DD Ja mulla lukee ainaskin omasta mielestäni melko selkeästi mikäli tuote on saatu yhteistyönä, koska en harrasta piilomainontaa niin siitä näkee mikäli postaus on toteutettu yhteistyössä 🙂
Tosi kivoja kuvia, ihana fiilis näissä :p
Thanks Linda! <3
Ihania kuvia ja kun niitä kattoo nii tulee ihana lämmin fiilis, ja mun lempi- laskettelupaikka on varmaa Isosyöte, siel oli hyvä koska laudalla ku harjoittelen vasta laskemaan nii isosyötteen vieressä oli pikkusyöte nii sain sit treenata siellä. Ja poroja oli rinteiden vierellä aitauksissa. Ja maisemat oli upeat! Kannattaa käydä kokeilemassa: )